Fredag, Lördag, Söndag :)

För en timme sen ungefär kom jag hem till mamma i oskarshamn igen. Har varit i nybro hela helgen och träffat dom bästa. I fredags kom jag till nybro runt 7 tiden tror jag då mötte finaste fia upp mig vid stationen. Vi gick till stan där vi träffade Sanna, Ebba, Hanna, hormatilda & Ossian. Dom satt och väntade på Emil som det tog typ hundra år för att komma så jag, felicia (fia), Ebba och Ossian gick till mejeriet och köpte biljetter för att se komikern Magnus Betnér och sen va det disco efter men alla nybro bor va så fett dryga så emellan åt gick jag och fia hem och klunkade några öl och sen gick vi tillbaka då vi även fick med oss Thaison, Nam, Faisal och även Max. Vi blev jätte glada när vi såg ................ som blev tagen av polisen då dom kommit på han när han hade gått runt med en väska fullt med drogen tidigare på kvällen, så det va kul att vi fick med han också :) När klockan va tolv så ville emil att jag skulle komma till fagerslättskolan för han ville prata med mig så jag gick ju självklart dit men han tog ingenting seriöst av det jag sa eftersom han va packad och bara skrattade åt allting... fett irriterande! Så jag och fia gick hem till henne för att sova men då va det två randomidioter som började säga massa skit till fia och även snackade skit om hennes morsa. Dom bad mig dö och sa att dom skulle döda oss och knäcka alla fias ben i hennes kropp o blablabla... men runt tre somnade vi iaf. Lördags morgonen började med att jag och fia gick till pizzerian viktoria och åt pizza till frukost eftersom vi inte hade ätit något på hela fredagen. Sen gick vi hem till henne och fixade oss, när vi va klara med det så träffade vi Ossian och ebba då gick vi till Coop där även grabbarna befann sig förutom emil då. Då berättade vi om idioterna som skrivit till oss och dom blev sjukt förbannade. Så vi bestämde träff med idioterna i Emmaboda, vi alla åkte dit men fittorna kom inte så vi åkte tillbaka igen. När vi kom fram till nybro så gick jag och fia upp till levin med hans jävla saft och mjölk för han orkade inte gå o handla själv -.- Sen satt vi där en kvart typ , edvin och ngn mer var där. Men sen stack jag o fia, vi gick ner till coop och träffade thaison, emil, max, nam, faisal och ossian. Ebba hade gått hem :( Vi alla gick till donken, påvägen träffade vi anton och towe men dom ville inte hänga med. Efter vi varit på donken, gick vi på stan igen och busade lite på vägen heheeheh. Alla skulle dra hem så då gjorde jag och fia också det, vi somnade runt tre igår med. Idag har vi alla åkt till kalmar då vi gick till en pizzeria, satte oss och käkade och när personalen inte va där så sprang vi iväg. buuuusiiiigggt. aja, fick i oss mat iaf hehe. nu ska jag bara chilla och se vad människorna gör för kul. sovsött mina sötnosar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback