INGEN KAN TA ERAN PLATS!


Viktoria Klang, jag & michaela saknar dig enormt mycket ! 
Vi båda saknar stunderna vi haft med dig, alla skrattanfall & alla fina minnen vi har tillsammans med dig. 
Jag glömmer aldrig den dagen i skolan och jag såg dig där inne på toan, jag har aldrig haft sån panik, aldrig skakat eller gråtit så mycket som den gången. Jag vetinte vad jag hade gjort om du verkligen hade försvunnit förgott den gången. Ingen av oss klarar oss utan dig, du är ena halvan av oss. Det är vi tre mot allt, som dom tre musketörerna, vi klarar allt tillsammans. Vi kämpar tillsammans, och ger aldrig upp. Jag önskar vi kunde få träffa dig lika mycket som förut men det går inte :( Men fyfan va glada vi blir när vi ser dig vickan! Remember W= v v & M ;) love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback