it's so fucking hard

hey!
Sitter här hos mamma i oskarshamn & håller på att få phsyke.
Klarar inte av att vara här asså, saknar nybro så in i helvete!
Saknar sönder min pojkvän, mina fina vänner ;( Så fort jag lyssar
på låtarna som påminner om nybro så vill jag bara ta den första bussen
dit ;( Iallafall har ju ingen skola nu så jag har damp för det med, trodde
det skulle vara skönt men fyfan vad tråkigt det är !! Imorgon ska jag
till Råd & Stöd igen och prata med en från socialen som vi brukar prata med
om hur jag mår och hur mitt liv funkar nu osv, har möte där kvart över 10 imon -.-
Sen ska jag träffa min kontaktperson senare på dagen, vet mer jag inte om som kommer
hända imorgon men det får vi väl se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback