Riktigt kul helg samtidigt som det har varit skit.

Började med att jag va i Nybro vid 3 tiden :) Då mötte Fia mig och vi gick och åt och lite, sen skrev en som heter adnan till mig och frågade om jag ville komma och festa hos han med han polare, så jag, kia och fia drog dit på kvällen. Adnan, Dragan, Jeff och Faham var där. Efter någon timme skulle jag och fia och kia ut och träffa någon som va intresserad av mig tydligen som kallades Knodde, han verkar gullig men inte min typ.. Jag och fia ville tillbaka till festen så vi drog dit då kia dissade oss och drog till någon annan fest där hennes pojkvän va. Men spela roll det va fett kul iaf :) Drog hem till Fia runt 1-2 kanske. Lördagen kommer jag inte ihåg så mycket av på dagen, vi träffade Ossian, Max, Emil, Anton, Faisal och sen kom Ebba senare :) vi satt hemma hos ossian och kollade på film, men emil dissade mig som alltid och hade lite roligare med ossians syrra ;) Haha care, aja så jag och fia sket i dom och drog till adnan som hade fest igen. Blev lite mer dricka i lördags. Riktigt lyckad natt blev det iaf, roligaste på länge ;)
Och igår blir det nu, åkte jag hem till ohamn och påvägen hem gjorde jag så mamma blev irriterad (a) alltid lika kul, hihi i'm bad :D Imorgon är det tisdag och jag o mamma ska kolla på en mobil till mig, woho! Längtar till fredag då det blir nybro och jag kommer vara där hela lovet så det blir 10 dagar i mitt paradis :D:D Bästa, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback