så sött

Postat av: Lina
åhh jag älskar din blogg! Du har ett så spännande liv så man älskar allt du skriver!
Och du verkar så stark på något sätt, ramlar du så ställer du dig upp igen och fortsätter livet!
Hur har du försökt att ta självmord? Och vet dina föräldrar om att du röker?
Fortsätt blogga!

svar: Hey Lina, så gullig du är! Tack så mycket, tycker själv inte att mitt liv är så spännande men ibland äre väl det ;) Jag har tagit tabletter så jag fick magpumpas en lång jävla historia, skärt mig så jag förblödde & försökt dränka mig själv men alla gånger så har någon kommit. Det finns många som läser min blogg och säger att jag bara vill ha uppmärksamhet när jag skriver allt detta, men det är för att andra som känner likadant ska förstå att livet är mycket mer värt än att bara gå och va ledsen hela tiden, jag försöker att leva livet men alla har stunder då allt bara är skit. Ja både min mamma och pappa röker, min pappa bryr sig inte så hårt som min mamma gör. Men båda vet det iallafall & jag kan röka framför dom men ingen av dom gillar det. Ska försöka bli bättre på att blogga det lovar jag dig sötan. Hoppas du har det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Lina

ojj! Men du är verkligen jätte stark så fortsätt att leva! ♥

2011-04-12 @ 16:23:52
Postat av: vickyliciouz.blogg.se

tack så mycket, lägg till mig på facebook så kan vi prata med dig :)<3

2011-04-13 @ 01:04:57
URL: http://vickyliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback