sometimes you have to be your own hero.

Hey på er!
Idag eller ah igår blire nu men iaf, har varit en sån dag som jag bara varit riktigt trött på alltingen, inte mått bra och varit sur och deppig. Kan inte varit lätt för dom som va med mig idag hehe. & vädret va ju fan inte bättre det heller.
Mina cigg är slut & jag har inga pengar, cepe dag fan! Får fan hoppas det blir mer sol idag (onsdag) , har ingen lust att lägga mig heller. Fuck va mitt liv suger just nu :p Tur att jag har mina "nattboys" som alltid underhåller mig på nätterna :D snygga är dom oxå så det är ju bra det ;d
Började snacka med en som heter sebastian idag igen, va länge sen vi snackade nu hehe. Fett snygg lilla muffi ;)
lilla sebastian ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback