Sometimes you have to be your own hero.

godkväll påer ;p
Har haft en ganska bra dag idag faktiskt, började med att jag skulle på råd&stöd mötet som gick väldigt bra :) Sen gick jag gem till melah som inte mådde så jätte bra & vi lagade mat innan några från socialen skulle komma och prata med melah som vanligt, hon ville att jag skulle vara med så självklart ställde jag upp. Allt för min melah! När dom gick så fixade vi oss och drog in till stan då jag skulle träffa min kontaktperson och fika, melah och sofie fick också vara med :) Det va trevligt! Senare blev det mest att chilla på stan, sålde min fejk adidas kofta för 300, har haft den i lite mer än ett år och då kostade den fyra hundra. Riktigt nice med lite cash i fickan (y) Fick även ett samtal av mamma där hon berättade att min hårförlängning hade kommit, så färgade håret svart när jag kom hem. Just nu sitter jag bara och segar, lyssnar på musik och snackar med en som bor i Bosnien. Riktigt kul faktiskt (: Fårse om jag tar någon bild på håret och det ikväll, annars blire imon. Puss på nosen ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback