yeah man

Här får ni en liten sexlista som jag snodde från någon blogg ;)

Är du oskuld?
- Nej

Om nej, hur gammal var du när du förlorade din oskuld? - 14 (a)

Hur många har du haft sex med? - 9 st

Någon gång haft sex med samma kön? - Nej, jag gillar kuk

När hade du sex senast? - i fredags kväll

Vem hade du sex med senast? – Min baby ofc!

Kollat porrfilm? - Ja haha, vem har inte ?

Haft gruppsex? - Nej

Haft sex på öppen plats? – Ja, haha

Drömt sexdrömmar? – Det har vi alla ;)

Sugit av någon? - Ja

Slickat någon? – Nej

Ångrat att du haft sex med någon? - ja!

Hur många oskulder har du tagit? -  ingen tror jag (a)

Har/haft kk? - typ..

Haft sex med någon annans pojkvän? - ja

Tänkt på någon annan när du haft sex? - ja

Haft sex med någon kompis bror / syster? - Nej

Somnat under sex? - Haha! nej,

Haft sex när det är andra i rummet? – Nej, so trash.

Varit med någon som är lika gammal? - Ja
 
Varit med någon som är yngre än dig själv? - Ja

Gjort sönder något när du haft sex? – Haha hoppas jag inte

Blivit påkommen under sex? – Ja

Har du varit otrogen någon gång?-  ja & det va första och sista gången!

Har din pojkvän/flickvän bedragit dig någon gång? -  inte min nuvarande pojkvän, men en av mina ex har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback