halsfluss

godmorgon sunshines!(:
fyfan vilken natt alltså, tog först hostmedicin (stavning) sen knarkade jag halstabletter & drack 345654 glas vatten typ. Fan va jobbigt det va asså, somnade kanske runt tre någongång för jag hostade hela fucking tiden, hatar min hals ibland ;o Fast jag låter jätte gullig nu när jag är hes ;p Nu har jag iallafall fixat klart mig, målat naglarna & borstat tänderna ;) Så vid tio över kommer min morbror och hämtar mig och min mor sen ska vi till råd & stöd och snacka :p SKolan slutar runt tre idag i think, då blire att köpa en ny jacka (litesen) & en födelsedags present till min lillebror som fyller år på lördag!(: hoppas ni får en bra dra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback