i gotta feeeling , huuuuuuhuuuuuuu

hej alla fula & snygga :)
Igår hade jag aldrig tid att skriva någontingen eftersom jag packade hela förmiddagen & sen åkte vi till kalmar innan vi åkte mot nybro. Köpte inte så mycket, typ 3 par trosor, 1 bh, en kajal & ett par mjukisbyxor (azuuum).
Igår kväll gick jag även ner till pappas jobb där det va konsert igår oxå, trevligtrevligt. Inte den bästa musiken kanske men det funkade & om ni undrar så jobbar han på fritidsgården här i nybro. Dom sista timmarna låg jag bara i soffan och glodde på film där nere, fett irriterande att det va en bra tv just då som banden började spela :p
Men det va mys eftersom min baby gjorde mig sällskap i soffan ♥ & en sak till jag blir äcklad av killar över 25 (: pusssss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback