jävla blogg.se

Administratören säger
  • I natt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme.

haha, ja jag kommer nog endå inte blogga vid ett inatt , men endå :p
va och kollade på min nya skola idag, verkade rätt najz. Börjar vid nio på morgonen så det e rätt chill (:
men fyfan, hur fan kan man sluta klockan tio i 4 en dag och halv 4 en annan dag ;o jävla skit schema ;o
slutar iaf vid tolv imorgon, sen tar jag bussen till kalmar med älskling o då ska jag på rättegången (y) kul not.
sen ska vi nog käka med morsan, saknar min bästa mamma! har inte ett skit att säga, uppdaterar imorgon då jag tar lite bilder och sånt, blir kanske lite roligare att läsa min blogg då :) puss babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback