OHAMN I MITT HJÄRTA (L) not.

Dagen har varit allmänt boring, så har ingenting att skriva om det.
Har fett ont i huvet, mår illa och vill spy. Jag sitter och nötar facebook
och lyssnar på samma låtar om & om igen. Drack precig upp min cola
så mitt liv suger hårt just nu. På fredag ska jag iaf åka till kära oskarshamn!
Belma fyller ju idag och Linn på lördag så då ska jag fira dom töntarna (L)
sen blir det chillfest med några kompisar, & sen bara umgås med mamsen!
Åker nog hem på måndag igen eftersom min baby åker till lund på måndag och
kommer hem samma dag om han inte skulle åka till hässleholm eller vafan han
snackade om. Det blir nog iaf att åka till göteborg med honom några dagar, kanske.
jag är sugen på smirnoff ice så allt kan ju suga. nu ska jag ut och röka eller något skit
och sen stänga in mig i mitt rum till imorgon. najz mitt liv e idag (y)
och precis nu fick jag sms så sug, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback