a teenage superstar

Hey på er mina sötnosar!
jag sitter och funderar på hur jag ska klara min budget ;(
har ca; 2500 på kortet nu och det ska räcka till en jävla massa + att moma
beställde min hårförlängning idag som kostar 890 då äre lixom bara 1610 :- kvar
& jag vill köpa rastabyxorna jag hittat & ta tungpiercing men ;ssss
fast jag ska nog spara dom pengarna jag har över till i vår då jag och moma åker
till stockholm då jag ska tatuera mig (fast det betalar ju moma) men iaf vill ju shoppa (L)
iallfall har varit en rätt okej dag i skolan, vi spelade bowling sista timmen på skoldagen vilket
va najz för jag är så bäst så jag vann ;) Imorgon ska jag till oskarshamn , är där runt 5 tiden
någongång tror jag :) ska bli riktigt najz, får äntligen träffa min bästavän & min hemliga pojkvän ;)



lite bilder sen lovet :) på mig, herta & melah ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skolan går du i?? =)

2011-03-10 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback