jävla internet.

Vi har inte haft internet här hemma på några dagar
så har inte kunnat blogga vilket fick mig att få phsyke 24/7.
Iallafall jag va i oskarshamn hela lovet typ och åkte hem
i fredags. Det va roligt att träffa alla fina vänner & speciellt
två av mina finaste och äkta vänner linn och amy. Linn kom
och gjorde mig sällskap på pizzerian och vi åt pizza o pratade
massa gamla minnen och sånt, blir alltid lika glad när jag pratar
med henne. lovet har varit både bra och dåligt...
Idag valde jag även gymnasievalen, valde hotell&turism, barn&fritid
och även samhälle. Ska göra allt för att försöka fixa mina betyg så
jag kommer in i något av dom och slipper att gå iv ett år :)
Imorgon ska jag nog överföra massa bilder jag tagit, om jag hinner.
hoppas ni har haft det bäst, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback