just the way you are.

tjoho! fick en fråga förut av en jätte söt tjej som heter Linnea.
Hon sa att hon följt alla mina bloggar jag har haft & tycker att
jag är sjukt stark som person, tack så jätte mycket sötnos!
det är alltid lika kul. Iallafall frågan var hur jag är som person enligt mig själv
 & vad jag tycker om mig själv & hur jag har orkat fortsätta och inte gett upp. 
svar:
Jadu Linnea vart ska jag börja, vad jag tycker om mig själv...
Enligt mig själv tycker jag att jag har fett fina ögon, älskar min
kropp som den är, tycker personligen att jag ser fett bra ut,
envis som fan, jävligt blyg när jag möter andra.
Kan vara en riktigt kaxig bitch om någon säger något eller håller på
med mina polare. Jag är en tjej som säger vad hon tycker och tänker
oavsett vad, jag tycker själv att jag är otroligt social, omtänksam & rolig.
Hur jag orkat fortsätta och inte har gett upp...
Jadu, jag har kämpat en jävla massa den senaste tiden.
Det har varit riktigt riktigt riktigt jävla svårt & jag har försökt
ta livet av mig två gånger. Jag har fått mitt hjärta krossat, förstört
för familjen, vänner m.m. alltså jag har förlorat mångas tillit och förlorat
många som stått mig nära. Jag vetinte riktigt vad jag gjort som gjorde att
jag höll mig kvar på fötterna, kan tyvärr inte svara på det.


You're amazing just the way you are.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback