L Ö R D A G E N

tjoho ;)
Började med att jag vaknade runt 9 tror jag & fixade i ordning mig för jag skulle träffa baby,
vi satt ute med hans kompisar och stekte sönder typ :) På kvällen va det konstert på fritidsgården
så det blev att va där till elva typ, blev även av med hela mitt fucking nya ciggpack jag köpte bara
för att idioterna som tog dom gav bort dom till någon annan sen så det förstörde hela min kväll!
Sen kom älskling till mejan och räddade min kväll, då blev det även att sova hos han. Glodde mest
film, myste & han skulle visa att han är bäst på CS ;) Vetinte riktigt när jag somnade, kanske runt tre
någongång. Nu sitter jag hemma och tråkar, saknar sönder min emil! Kanske blir att dra till han en stund
sen ;D;D;D;D nefyfan, vetinte vad jag ska skriva asså. Kan säga att jag försökte ta kort på emil idag
men det gick inte så bra så jag snodde bilder från hans facebook (a) Jävligt najz väder ute oxå, det älskar vi! ♥

bild sen igår dårå, (y)

emil ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback