eh..

godmorgon påer.
Mår ju fan sämre av att inte blogga ;s
har riktigt jävla ont i huvet efter alla tårar som
föll inatt, fyfan. vill lita på dig, men det är svårt.
jag älskar dig, jag gör ju det. Men det är inte lätt verkligen.
iaf, skulle varit hos tobaksterapeuten eller hur fan det stavades
skitsamma, men orkade inte så nu sitter jag och döör framför datan
ist. Min lärare ska komma hit om lite mer än en timme -.- fan hemundervisning
har varit så skönt utan det dom senaste dagarna. Ska ha läst några kapitell i en
bok jag fick, fyfan va den suuuger. Hatar skiten. buuh, ska göra nudlar nu så
pusshej

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att välja film och trycka på play!

2011-05-11 @ 15:24:29
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är lite nyfiken, kan du lägga upp en bild på din första riktiga kärlek? ihi. (a'

2011-05-11 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback