haha sug kuk din slampa.


Nu har jag gått vidare.
Du e ingenting för mig mera..
Det borde jag insett för länge sen...
Det är min tur att må bra nu och jag gör inte det när du e i mitt liv.
Det vi hade va inte på riktigt, du fuckade mitt liv & endå gav jag dig så jävla mycket chanser.
Men du fuckade din sista chans och du försöker göra allt för att förstöra mitt liv.
Men det är slut på ditt skit nu, du kommer inte lyckas. Jag klarar mig så jävla bra utan dig,
vissa dagar saknar jag dig men jag kämpar för att glömma dig för med dig i mitt liv så mår jag som sämst.
Du är som luft för mig din jävla fitta. Fortsätter du som du gör kommer du inte ha någon alls kvar,
du är inte värd ett skit. När jag ser dig vill jag spräcka ditt pannben, vill spotta på dig,
vill döda dig men du är inte värd min uppmärksamhet.
Vilket liv du har asså, du kommer bli alkoholist precis som din morsa,
ne juste det är du ju redan -.- Ditt liv är inte värt någonting, sug kuk din lilla hora.
du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback