svar på tal!

Fick en liten kommentar av någon random brud på facebook idag & den löd såhär ungefär:
Asså jag känner inte dig men följer din blogg, du skriver att du vill ha ett seriöst förhållande och sånt där men så fort du blivit singel så är du redan på g med någon ny? Och du har haft sex med 10 stycken, lite horvarning enligt mig ;)

svar: Precis du känner mig inte, för det första är jag inte ens i närheten av att vara hora enligt mig. Visst jag har ryktet som hora & kuksugare och allt vad det är. Lär känna mig lixom innan du tycker jag är hora. Jag kan hålla med om att jag håller på med killar med en gång när jag blivit singel, men thats life liksom & jag är ingen player jag letar bara efter den rätta. JAg vill ha ett seriöst förhållande, men jag träffar alltid fel killar. Sånt är livet. Letar efter en chill kille, rolig, får mig att skratta och visar respekt för mig liksom. 
nu fick du ditt svar, Linnea var det de du hette ?

Kommentarer
Postat av: jesper

fy fan va bra ska själv säga att rykten oftaste bara är avensjuk har oxå så jävla mkt rykten men ändå man lever väl som man vill så kör hårt gumman :D

2011-05-05 @ 08:17:40
URL: http://www.nattstad.se/flickidolen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback